رو مخي هااااا


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

ممل
ساعت0:13---29 اسفند 1390
سلام دوست عزیز خسته نباشی
پیشاپیش نوروزباستانی91 رو به شما هم وبلاگی عزیز تبریک عرض میکنم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین..
میدونی هدف من از این کامنت اینکه پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
هرچند هر وبلاگی به اندازه خودش زیباست اما...اما..اما.
خب به هر حال))
راستی هم وبلاگی عزیز من هر روز وبمو آپلود یاهمون به روز رسانی میکنم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس
نه برای تعریف الکی و هیچ و پوچ که دیگه بی معنی شده
Ok?.
خب دوست من واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
و انتقادات و پیشنهادات خودتون رو بهم بگین
ممنون میشم دوست من
خدانگهدار
به امید دیدارمجدد
ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی
مـحمد رضا صادقی


goooogooool magool
ساعت20:59---26 اسفند 1390
سلام وبت باحاله خوشم اومد اگه عشقت کشید لینکم کن وخبرم کن تا بلینکمت به امید موفقیت

salam
ساعت17:13---23 اسفند 1390
khoshhal misham manam peyvand koni


man peyvandet kardam



پاسخ:سلام ممنونم كه به وبلاگ من اومديد..من رو لينكي كه سايتتونه و دادين كليك ميكنم ولي نمياد. لطفا ادرس سايتتونو واسم بفرستيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,ساعت 16:58 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com